Welcome to Successful Living: Η νέα αντισυμβατική καμπάνια της Diesel

Welcome to Successful Living: Η νέα αντισυμβατική καμπάνια της Diesel 1

ΑΠΟ GRACE TEAM

Συνεχίζοντας τη συνεργασία με το Guinness World Records, η “Welcome to Successful Living” είναι νέα η καμπάνια της Diesel για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024. Εμπνευστές ο δημιουργικός διευθυντής Glenn Martens, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Christopher Simmonds και ο φωτογράφος Johnny Dufort, ήθελαν αν κάνουν μια σατιρική αφιέρωση σε ένα κλασικό τηλεοπτικό διαγωνισμό ταλέντων. Η εκπομπή διαθέτει “ζωντανό” κοινό στο στούντιο, μια επιτροπή κριτών και πολλή ψυχαγωγία. Προβάλει ταλέντα που ξεπερνούν τα όρια της φαντασίας. Ενθαρρύνει όσους παρακολουθούν από το σπίτι να βρουν και να αγκαλιάσουν το δικό τους.

Welcome to Successful Living: Η νέα αντισυμβατική καμπάνια της Diesel 2

Οι διαγωνιζόμενοι δεν είναι καθόλου στερεοτυπικοί τύποι διαγωνισμού ομορφιάς. Πρότυπα των αντισυμβατικών, ελεύθερων σκέψεων και των περιλαμβαντικών αξιών που καθορίζουν την Diesel, είναι πραγματικοί κάτοχοι του τίτλου GUINNESS WORLD RECORDS™ (GWR) και προσωπικά επιλεγμένοι από τον Glenn Martens. Πρόκειται για ανθρώπους που είναι ασφαλείς στο πολύ ασυνήθιστο ταλέντο τους.

Υπάρχει ο διαγωνιζόμενος Νο 48 Αριστοτέλης Βαλαωρίτης, κάτοχος του τίτλου GWR για το περισσότερο αριθμό ποτηριών κρασιού που ισορρόπησε στο κεφάλι του. Ο διαγωνιζόμενος Νο 13 Liberty Barros ο οποίος κατέχει πολλά ρεκόρ ευελιξίας. Ο διαγωνιζόμενος Νο 31 είναι ο Jim Arrington , ο παλαιότερος bodybuilder στην ηλικία των 91 ετών. Η διαγωνιζόμενη Νο 27 είναι η Chanel Tapper, κάτοχος του τίτλου GWR για τη μακρύτερη γλώσσα. Η διαγωνιζόμενη Νο 7 Tami Manis υποψήφια για το εκκεντρικό της κούρεα.Ο διαγωνιζόμενος Νο 61 Rolf Buchhol κατέχει το ρεκόρ για τον περισσότερο αριθμό τροποποιήσεων στο σώμα. Η διαγωνιζόμενη Νο 82 Mariam Olayiwola κατέχει αρκετά ρεκόρ στο χούλα χούπ. Ο διαγωνιζόμενος Νο 22 Dalibor Jablanovic έχει το ρεκόρ για τον περισσότερο αριθμό κουταλιών που ισορροπούν στο πρόσωπο.

Welcome to Successful Living: Η νέα αντισυμβατική καμπάνια της Diesel 3

Η γκαρνταρόμπα όλων των επισκεπτών, κριτών και συμμετεχόντων στο Welcome to Successful Living είναι από την συλλογή της Diesel για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024. Οι εμφανίσεις περιλαμβάνουν ξεβαμμένα denim για το καλοκαίρι, νέα prints κατεστραμμένα devore denim, φορέματα που αγκαλιάζουν το σώμα από jersey ύφανση και looks από αφίσες σινεμά. Τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν τα ρολόγια Streamline και Vert, κοσμήματα από αλυσίδες και γυαλιά ηλίου σε συνεργασία με την Essilor Luxottica.

SHARE THE STORY

Exit mobile version