Jean Paul Gaultier: O Nicolas Di Felice παρουσίασε τη συλλογή του και η διάσημη μαρινιέρα δεν είχε θέση

Photo by Swan Gallet/WWD via Getty Images

Παίρνοντας τα ηνία από την Simone Rocha, ο τελευταίος κατά σειρά guest designer του JPG παρουσίασε μια πιο μοντέρνα προσέγγιση στο αρχείο του enfant terrible της μόδας.

ΑΠΟ ΜΑΡΘΑ ΚΟΥΜΠΑΝΗ

Όταν αναλαμβάνεις τα ηνία ενός ζωντανού θρύλου, ιδιαίτερα ενός όπως ο Gaultier, του οποίου η αστείρευτη φαντασία, η πηγαία χαρά για τη μόδα και η δημιουργικότητα τον έχουν τοποθετήσει πολύ πέρα από τους νοητούς ορίζοντες του avante gard, είναι εύκολο να στηριχτείς στη θεατρικότητα και το αρχείο που έχει χτίσει το εμπορικό του σήμα. Αλλά για την Haute Couture Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024, ο Nicolas Di Felice επέλεξε να πάρει τον δύσκολο δρόμο, μια πιο έμμεση προσέγγιση, η οποία όμως δεν άφηνε καμία αμφιβολία για το ποιος βρισκόταν πίσω από αυτή τη συλλογή, κάτι που στην πραγματικότητα ήθελε και ο ίδιος ο Gaultier.

Στο Παρίσι, ο Nicolas di Felice, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Courrèges, παρουσίασε τη συλλογή Haute Couture ως ο τελευταίος guest designer του Jean Paul Gaultier, παραλαμβάνοντας τη σκυτάλη από τη Simone Rocha. By the way, οι δημιουργίες της τελευταίας όχι απλά γνώρισαν επιτυχία, αλλά και φορεθηκαν δεκάδες φορές στο κόκκινο χαλί.

Από τότε που ανέλαβε καλλιτεχνικός διευθυντής το 2020, ο Βέλγος Di Felice έχει επιτύχει να φέρει αέρα ανανέωσης στον Courrèges, μετατρέποντας γρήγορα τον εμβληματικό και συνυφασμένο με τα '60s οίκο σε ένα σύγχρονο αγαπημένο προϊόν.

Ένα μαύρο φόρεμα καμπαρντίνα άνοιξε την επίδειξη με έναν μεγάλο γιακά με διαφορετικά layers υφάσματος να αιωρούνται ψηλά και να καλύπτουν το πρόσωπο του και τα μάτια του μοντέλου. Αυτό το ιδιαίτερο κάλυμα προσώπου ήταν σε πολλά από τα looks και προσέδιδε μια σαγηνευτική αίσθηση μυστηρίου και δραματικότητα, φτιαγμένη άλλοτε από τούλι, άλλοτε από δαντέλα, ενώ κατά περιπτώσεις ήταν στερεωμένο σε έναν σχεδόν αόρατο σκελετό γυαλιών.

 

Με έμφαση στις αιχμηρές σιλουέτες που αναφέρονταν έξυπνα στην αδυναμία του Gaultier στις υπερβολικές αναλογίες, η συλλογή αποτελούνταν σε μεγάλο βαθμό από καινοτόμα βραδινά ενδύματα, με αποκορύφωμα το τελευταίο γυμνό νυφικό φόρεμα που φαινόταν να είναι διακοσμημένο με στολίδια, αλλά στην πραγματικότητα ήταν καλυμμένο με 10.568 ζεύγη μεταλλικές κόπιτσες, ενώ προηγήθηκε ένα άλλο φόρεμα που έμοιαζε με λεπτή αλυσιδωτή πανοπλία από 42.000 ζεύγη κόπιτσες.

Πέρα από την έλλειψη χρώματος -η συλλογή κινήθηκε στην neutral παλέτα-και την παντελή και αισθητή απουσία της αγαπημένης ναυτικής ρίγας του JPG, ο Di Felice εδραίωσε τη θέση του ως μετρ του ανατρεπτικού μινιμαλισμού και τι χαρά είναι να βλέπουμε τις δημιουργικές του ικανότητες υπό νέο πρίσμα.

SHARE THE STORY