Κύριε Tommy Hilfiger τι σημαίνει για εσάς Grace;

ΑΠΟ ΜΑΡΘΑ ΚΟΥΜΠΑΝΗ

Ο ήλιος ανέτειλε πάνω από το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου την ίδια ώρα που το αεροπλάνο άγγιζε τη γη της Μυκόνου. Η προσμονή μου για το ταξίδι αυτό ήταν διάχυτη από τη στιγμή που έλαβα την πρόσκληση της Tommy Hilfiger για τα εγκαίνια του νέου καταστήματος στο νησί των ανέμων. Ήταν η πρώτη μου φορά σε αυτό το κοσμοπολίτικο νησί – και σίγουρα, μια εμπειρία που συνδύαζε τον ενθουσιασμό με μια αίσθηση ελευθερίας!

Όταν κατεβήκαμε από το αεροπλάνο, η ζεστή μυκονιάτικη αύρα μάς καλωσόρισε, ενώ η θέα των ασβεστομένων σπιτιών με τις γαλάζιες πόρτες και παράθυρα έμοιαζε σαν να είχε βγει από καρτ- ποστάλ. Ήμασταν μια μεγάλη ομάδα, αποτελούμενη από δημοσιογράφους, influencers και λάτρεις της μόδας, όλοι καλεσμένοι για τον ίδιο σκοπό: για να γιορτάσουμε αυτή τη σημαντική στιγμή των εγκαινίων ενός νέου Tommy Hilfiger Store, μαζί με τον ίδιο τον διάσημο σχεδιαστή. Από την πρώτη κιόλας στιγμή, η παρέα έδεσε άψογα, δημιουργώντας μια όμορφη και φιλική ατμόσφαιρα.

Το ξενοδοχείο μας, μια πολυτελής όαση στην καρδιά της Μυκόνου, συνδύαζε την παραδοσιακή κυκλαδίτικη αισθητική με την σύγχρονη έννοια της φιλοξενίας, ενώ κάθε γωνιά του ήταν σχεδιασμένη για να προσφέρει την απόλυτη χαλάρωση και ευεξία. Φτάνοντας στα δωμάτιά μας, ανακαλύψαμε ένα εκπληκτικό personalized welcome kit με όλα τα essentials των διακοπών: μια πετσέτα θαλάσσης Tommy Hilfiger, αρωματικά κεριά και πολλά άλλα δώρα με την υπογραφή του διάσημου σχεδιαστή, κάνοντας την υποδοχή μας ακόμη πιο ξεχωριστή.

Αφού τακτοποιηθήκαμε, αλλάξαμε ρούχα, βάλαμε τα μαγιό μας και κατευθυνθήκαμε στην εκπληκτική πισίνα του ξενοδοχείου. Εκεί χαλαρώσαμε, απολαμβάνοντας τον ήλιο και την υπέροχη θέα, ενωμένοι σαν μια ομάδα που γνώριζε ο ένας τον άλλον για χρόνια. Το μεσημέρι απολαύσαμε ένα light lunch με ιαπωνικές γεύσεις δίπλα στην πισίνα, μια ευχάριστη έκπληξη που συνδύαζε την κουλτούρα της Ανατολής με την αύρα της Μεσογείου. Η αρμονία των γεύσεων και η χαλαρή ατμόσφαιρα μας προετοίμασαν τέλεια για τη συνέχεια της ημέρας.

Το απόγευμα ήταν αφιερωμένο στα εγκαίνια του νέου καταστήματος Tommy Hilfiger. Ο εξωτερικός χώρος του καταστήματος είχε διαμορφωθεί ειδικά για την εκδήλωση, προσαρμόζοντας τη φιλοσοφία του brand στο μυκονιάτικο σκηνικό. Μεγάλες γλάστρες με ελιές, καλάθια γεμάτα από τους καρπούς της ελληνικής γης -κατακόκκινες και ζουμερές ντομάτες και λεμόνια- δύο ολόλευκα μπαρ που σέρβιραν tailormade κοκτέιλ, props στην χαρακτηριστική χρωματική παλέτα του Tommy Hilfiger δημιούργησαν έναν μοναδικό καμβά όπου το γαλάζιο του Αιγαίου ενώνεται αρμονικά με την αμερικανική κληρονομιά που φέρει το brand. Η ατμόσφαιρα ζωντάνεψε ακόμα περισσότερο με τις μουσικές επιλογές του DJ Tjani, ενώ οι καλεσμένοι απόλαυσαν εκλεκτά πιάτα και τοπικές γεύσεις.

Η λαμπερή αυτή εκδήλωση κατάφερε να συγκεράσει το Classic American Coolness που φέρει το brand με τη γοητεία της Μεσογείου και τον κοσμοπολίτικο αέρα του νησιού

Ο Tommy Hilfiger μαζί με την σύζυγό του συνάντησαν πλήθος ξένων και Ελλήνων επωνύμων και συνεργατών που ξεναγήθηκαν στο νέο κατάστημα, το οποίο, τοποθετημένο ανάμεσα στα χαρακτηριστικά Ματογιάννια της Μυκόνου, εναρμονίζεται τέλεια με το μυκονιάτικο τοπίο, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες.

Ο χώρος ήταν γεμάτος με διάσημους καλεσμένους, μεταξύ των οποίων και ο Lucien Laviscount ο πρωταγωνιστής του "Emily in Paris" και το μοντέλο της Victoria's Secret, Romee Strijd. Η εκδήλωση ακτινοβολούσε κομψότητα και στιλ, αναδεικνύοντας την παγκόσμια αισθητική του σχεδιαστή σε έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας. Οι καλεσμένοι που έδωσαν το «παρών» ήταν μια μίξη από διασημότητες, δημοσιογράφους και λάτρεις της μόδας, όλοι έτοιμοι να γιορτάσουν αυτή τη νέα προσθήκη στο παγκόσμιο δίκτυο των καταστημάτων Hilfiger.

Μετά την εκδήλωση, κατευθυνθήκαμε στο Remezzo, ένα από τα πιο φημισμένα εστιατόρια της Μυκόνου, για ένα μοναδικό δείπνο. Οι γεύσεις του δείπνου ήταν εμπνευσμένες από την Ελλάδα, αποτυπώνοντας την ουσία της ελληνικής γαστρονομίας σε κάθε πιάτο. Ξεκινήσαμε με φάβα, αρωματισμένη με φρέσκα μυρωδικά, που μας ταξίδεψε στα γευστικά μονοπάτια του Αιγαίου. Το κύριο πιάτο ήταν αρνάκι σιγομαγειρεμένο για 18 ώρες, που έλιωνε στο στόμα, αποκαλύπτοντας τις πλούσιες γεύσεις των βοτάνων και των μπαχαρικών της ελληνικής γης. Το εξαιρετικό αυτό μενού ολοκλήρωσε την εμπειρία μας, δημιουργώντας μια αρμονία γεύσεων που αντηχούσε την αυθεντική ελληνική φιλοξενία.

Αν μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε με μια λέξη αυτή την βραδιά, θα ήταν σίγουρα μαγευτική: συζητήσεις, γέλια και οι νέες παρέες που δημιουργήθηκαν με επίκεντρο τον ίδιο τον Tommy Hilfiger - αυτή την φορά όχι με την ιδιότητά τους ως σχεδιαστή - αλλά ως άνθρωπο έδωσαν μια πολύ ξεχωριστή νότα στην πρώτη μας ημέρα στο νησί των ανέμων.

Το επόμενο πρωί, αφού απολαύσαμε ένα πλούσιο πρωινό στο ξενοδοχείο μας, κατευθυνθήκαμε και πάλι στο ολοκαίνουργιο κατάστημα, όπου θα συνομιλούσαμε με τον ίδιο τον Tommy Hilfiger. Ο καθένας μας είχε την ευκαιρία να συζητήσει μαζί του για όλα τα θέματα που σχετίζονταν με το νέο κατάστημα στη Μύκονο. Ήταν μια μοναδική ευκαιρία να κάνουμε τις ερωτήσεις που θέλαμε και να αντλήσουμε έμπνευση από τον ίδιο τον δημιουργό.

Μετά το τέλος των συνεντεύξεων, είχαμε λίγο χρόνο στη διάθεσή μας για να κάνουμε βόλτες στο νησί και να εκμεταλλευτούμε την καλοκαιρία. Περπατήσαμε στα γραφικά σοκάκια και τα στενά, απολαμβάνοντας την αύρα και την ενέργεια της Μυκόνου. Καταλήξαμε στη Μικρή Βενετία, τη γνωστή περιοχή του νησιού με την υπέροχη θέα. Εκεί την ώρα που απολαμβάναμε ένα δροσιστικό κοκτέιλ ο διάσημος πελεκάνος του νησιού μάς έκανε την πιο χαριτωμένη έκπληξη.

Αφού φάγαμε κάτι ελαφρύ, κατευθυνθήκαμε προς το αεροδρόμιο, γεμάτοι από όμορφες αναμνήσεις και μια μοναδική εμπειρία που θα μας συνοδεύει για πάντα.

Ακολουθεί η συνέντευξή μας με τον Tommy Hilfiger:

Ποιες θεωρείτε τις πιο καθοριστικές στιγμές στην ιστορία του brand σας;

Η πιο καθοριστική στιγμή στην ιστορία του ΤΗ brand ήταν όταν πρωτοξεκίνησα την επιχείρηση αυτή στα 18 μου χρόνια. Είχα τα δικά μου καταστήματα. Πουλούσα τζιν τα οποία σχεδίαζα ο ίδιος. Κάποια χρόνια αργότερα, το 1985, σύστησα πλέον το δικό μου brand με ονοματεπώνυμο. Αν λοιπόν έπρεπε να διαλέξω, αυτές είναι δύο κομβικές στιγμές που μπορώ να αναφέρω.

Πώς εξελίχθηκε το όραμά σας με την πάροδο των ετών;

Στην αρχή, επρόκειτο για ένα κατεξοχήν ανδρικό brand ενδυμάτων που δραστηριοποιούνταν στην Αμερική. Πλέον μιλάμε για ένα διεθνές brand, πολύ περισσότερο για ένα lifestyle που πρεσβεύει το ίδιο το brand. Στο portfolio της ΤΗ υπάρχουν ανδρικά, γυναικεία και, παιδικά ενδύματα, αξεσουάρ, μαγιό, γυαλιά, αρώματα, παπούτσια, ακόμα και συλλογές για το σπίτι.. Πρόκειται πραγματικά για ένα lifestyle brand, το οποίο έχει εξελιχθεί με την πάροδο των χρόνων και θα συνεχίσει να εξελίσσεται.

Ποιες ήταν μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε στις αρχές της καριέρας σας και πώς τις ξεπεράσατε;

Η μεγαλύτερη πρόκληση στα πρώτα χρόνια; Θα έλεγα ότι είχα οικονομικά προβλήματα στην αρχή τα οποία και με οδήγησαν στο να χρεοκοπήσω όταν ακόμα ήμουν πολύ νέος. Αυτό ήταν που μου έδωσε και ένα μεγάλο μάθημα. Μου δίδαξε ότι έπρεπε πραγματικά να επικεντρωθώ στην εκμάθηση της επιχείρησης. Και αυτό με βοήθησε πολύ.

Πώς αντιλαμβάνεται το brand τη βιωσιμότητα και την ηθική μόδα σήμερα;

Καθημερινά γινόμαστε όλο και πιο βιώσιμοι. Και είμαστε πολύ επικεντρωμένοι σε αυτό. Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό. Πιστεύουμε ότι η βιωσιμότητα και η συμμετοχικότητα είναι απίστευτα σημαντικές για κάθε μάρκα.

Πώς βλέπετε ότι η τεχνολογία επηρεάζει το μέλλον της μόδας; Και πώς το brand σας ενσωματώνει τις νέες τεχνολογίες τώρα;

Λοιπόν, πάντα αγκαλιάζουμε την τεχνολογία. Και στο μέλλον, νομίζω ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα γίνει ακόμη πιο σημαντική για εμάς. Σε ολόκληρη τη διαδικασία παραγωγής ενός fashion item, από τον σχεδιασμό και τη διαδικασία κατασκευής, μέχρι την διαφήμιση κατά την προώθησή τους. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι το σε ποιο βαθμό η τεχνητή νοημοσύνη θα μας ωφελήσει. Ξέρουμε όμως μετά βεβαιότητάς ότι θα είναι μια πολύ χρήσιμη προσθήκη στον κλάδο μας.

Ήταν πάντοτε όνειρό μου να μπορέσω να είμαι αρκετά επιτυχημένος ώστε να μπορώ να μετουσιώνω την προσωπική μου δουλειά σε έργα φιλανθρωπίας.

Το φιλανθρωπικό σας έργο είναι γνωστό. Πώς σας έχει επηρεάσει προσωπικά και επαγγελματικά η αφοσίωση σας στη φιλανθρωπία;

Προσωπικά, το να έχω τη δυνατότητα να βοηθώ και να προσφέρω στους άλλους είναι σίγουρα κάτι που με ικανοποιεί και μου δίνει μια αίσθηση πληρότητας. Είτε πρόκειται για τον καρκίνο του μαστού, είτε για τη σκλήρυνση κατά πλάκας, είτε για αναπτυξιακές διαταραχές όπως ο αυτισμός ή ακόμα και για κάποια άλλη ασθένεια, είναι όμορφο να βοηθάς τους άλλους. Ήταν πάντοτε όνειρό μου να μπορέσω να είμαι αρκετά επιτυχημένος ώστε να μπορώ να μετουσιώνω την προσωπική μου δουλειά σε έργα φιλανθρωπίας. Χαίρομαι που ως εταιρεία μπορούμε να συμμετέχουμε σε ορισμένες φιλανθρωπικές οργανώσεις και μας ικανοποιεί ιδιαιτέρως ότι καταφέρνουμε να κάνουμε τη διαφορά στη ζωή των ανθρώπων.

Μπορείτε να μας μιλήσετε για το design και το concept πίσω από τo νέο κατάστημα της Μυκόνου; Είναι καταπληκτικό.

Θέλαμε να είναι αυτοτελές και να συνδέεται με την Μύκονο, εξού και το ελαιόδεντρο που κλέβει την παράσταση στο κέντρο του καταστήματος. Επίσης, χρησιμοποιήσαμε αρκετά αρχαιολογικά ευρήματα που προσωπικά τα λατρεύω. Ακόμα και το μάρμαρο από το οποίο είναι φτιαγμένοι οι πάγκοι και τα ράφια του καταστήματος είναι ντόπιο. Βασική μας επιδίωξη ήταν να αντικατοπτρίζει τη Μύκονο σήμερα. Υπάρχουν λοιπόν λεπτομέρειες που το καθιστούν πολύ συνδεδεμένο με το νησί και θα έλεγα γενικότερα με το πως έχουμε συνηθίσει τις διακοπές στην Ελλάδα και το ελληνικό καλοκαίρι. Μας αρέσει πολύ.!

Πώς η αισθητική της Μυκόνου επηρέασε το σχεδιασμό του καταστήματος και τις συλλογές σας γενικότερα;

Λοιπόν, νομίζω ότι έχει να κάνει με την ανεμελιά που θέλουμε να νιώθουμε σε ό,τι κι αν κάνουμε. Το συγκεκριμένο κατάστημα θέλαμε να είναι casual αλλά και μοντέρνο. Θέλαμε να έχει ένα επίπεδο άνεσης. Και αυτό που επιδιώξαμε ήταν τα ρούχα να συμπληρώνουν αρμονικά κατά κάποιο τρόπο τον χώρο αντί να κυριαρχούν. Νομίζουμε ότι το πετύχαμε αυτό. Και πιστεύουμε ότι όσο περνάει ο καιρός θα επεκτείνουμε αυτή την ιδέα. Αλλά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτό μέχρι στιγμής.

Υπάρχουν ειδικές συλλογές ή αντικείμενα αποκλειστικά εδώ στο κατάστημα της Μυκόνου;

Νομίζω ότι πολλά από τα fashion items βρίσκονται στην ανοιξιάτικη-καλοκαιρινή συλλογή μας παγκοσμίως. Αλλά επιλέξαμε και επιμεληθήκαμε ένα πιο ξεχωριστό look and feel για αυτό το κατάστημα. Υπάρχει διάχυτο το μπλε και λευκό. Μερικά παστέλ χρώματα συμπληρώνουν την χρωματική παλέτα. Στα υφάσματα σίγουρα πρωταγωνιστεί το λινό, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει μια μεγάλη συλλογή από μαγιό και αξεσουάρ που συμπληρώνουν όλα τα υπόλοιπα.

Αγαπάτε τη Μύκονο. Αλλά ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας προορισμοί σε όλο τον κόσμο;

Προορισμοί σε όλο τον κόσμο; Λατρεύω το Κάπρι. Λατρεύω το Σεν Τροπέ. Το Μονακό. Αλλά και την Αθήνα. Λος Άντζελες. Μαϊάμι. Υπάρχουν τόσα πολλά υπέροχα μέρη σε όλο τον κόσμο.

Ποια είναι η έμπνευση πίσω από την καμπάνια Summer 2024 με την Kendall Jenner; Γιατί επιλέξατε την Kendall για να είναι το πρόσωπο αυτής της καμπάνιας; Τι φέρνει στo brand;

H Kendall είναι το απόλυτο American girl σήμερα. Είναι το νούμερο ένα μοντέλο στον κόσμο. Και είναι οικογενειακή φίλη. Στην πραγματικότητα, της έδωσα την πρώτη της δουλειά ως μοντέλο σε μια εκδήλωση της MS στο Λος Άντζελες όταν ήταν 15 ετών. Επίσης η Kendall έχει περισσότερους από 300 εκατομμύρια followers, οπότε θέλουμε να έρθει η βάση των followers της και σε εμάς. Και κάναμε κάτι πολύ ξεχωριστό όταν την φωτογραφίζαμε. Της επιτρέψαμε να έχει τους φίλους της στο γύρισμα και της επιτρέψαμε να τους κάνει το styling. Έτσι, ήταν μια μοναδική καμπάνια. Αλλά είναι ένα σπουδαίο πρόσωπο για εμάς. Ξέρετε, έχουμε συνεργαστεί με την Gigi Hadid και τη Zendaya. Τώρα έχουμε τη Sofia Richie, που είναι το επόμενο μεγάλο μας αστέρι. Και πάντα περιβάλλουμε τους εαυτούς μας με ανθρώπους του πολιτισμού, της μόδας, της τέχνης, της μουσικής, της ψυχαγωγίας και του αθλητισμού.

Η Sofia Richie ίσως να γίνει η νέα Gigi, ένα κορίτσι της Νότιας California.

Μιλήστε μας για την συνεργασία με την Sofia Richie; Τι είναι αυτό που βλέπετε σε αυτήν;

Ίσως να γίνει η νέα Gigi, ένα κορίτσι της Νότιας California. Και πάλι πρόκειται για μια οικογενειακή φίλη. Της έδωσα την πρώτη της δουλειά ως μοντέλο όταν ήταν, νομίζω 16 χρονών. Ο σύζυγός της είναι στενός μου φίλος. Ο πατέρας της, ο Lionel, είναι επίσης φίλος μου εδώ και πολλά, πολλά χρόνια. Και πιστεύουμε ότι το στιλ της είναι εκλεπτυσμένο, και ταυτόχρονα χαλαρό. California-mood αλλά και πιο international.

Κύριε Hilfiger, μια τελευταία ερώτηση. Εμείς στο Grace.gr και στο περιοδικό Grace, ρωτάμε πάντα τους σταρ που φιλοξενούμε τι σημαίνει για αυτούς Grace, δηλαδή χάρη. Είμαι λοιπόν περίεργη, τι σημαίνει Grace για εσάς;

Λοιπόν, το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι η Grace Kelly. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που χειρίζονται τη ζωή τους με χάρη. Και η χάρη μερικές φορές σημαίνει class για μένα.

SHARE THE STORY

Exit mobile version